poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wygrywam z nudą!

Hej....

Dziś napiszę jak wygrywam z nudą  a często mi się to zdarza spytajcie się to moich znajomych ile razu mówię nudzi mi się, nudzi mi się, Nudzi mi się!

Więc sposób numer jeden mój ulubiony:

Słuchanie ulubionych piosenek w moim wypadku to piosenkarki czyli Sylwii Grzeszczak....

sposób numer dwa:

poćwicz na jakimś instrumencie jeśli grasz mi to zawsze pomaga......

sposób numer trzy.

oglądaj na YouTube śmieszne filmy np.  ☻klik☻

sposób numer cztery:

zrób sobie bloga i pisz jak są nudy......

sposób numer pięć:

Zaproś przyjaciół a jak późno to na noc........

sposób numer sześć:

idź spać......

sposób numer siedem:

ucz się nie radze......

sposób numer osiem:

oglądaj filmy na cda.pl

numer dziewięć

kręć filmy na youtube.pl

i numer dziesięć graj w gry polecam the sims 4



To narka mam nadzieję, że pomogłam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz