poniedziałek, 6 stycznia 2014

róbcie to co kochacie!

Hej!!

Już dziś mój drugi post bo nie mam co robić i miałam super pomysł :)

Pianino

Na przykład ja kocham grać na pianinie, robię to bo kocham to robić (powtórzyłam się XD)
Oczywiście szanuję krytykę każdej osoby nawet tej najmłodszej bo się może okazać, że ma rację,
jeśli coś gram i mi nie wychodzi proszę o tą krytykę chyba, że nie mam jej ochoty mieć bo wiem że jest źle i dopiero jak skończę się uczyć i poproszę to wtedy mogą mi mówić i nie mam z tym najmniejszego problemu.

śpiew mikrofon ja!!


śpiew dużo osób mnie z kasy krytykuje i ogółem chłopaków bo śpiewam na isingu
tylko oni tak uważają a ja mam to gdzieś bo nie po to chodzę na występy, na naukę śpiewu żeby poprawić to co  jest źle. I to wszystko mam zmarnować przez jakiś głupich chłopaków nie nie marnuję tego, bo rodzice to zawsze powiedzą ksiądz w kościele zaprosił mnie żebym śpiewała na mszy dla dzieci , nauczyciel od śpiewów mnie zapchał tam bo mnie usłyszał w internecie i powiedział, że świetnie śpiewam i nauczycielka od grania na pianinie usłyszała mnie w piosence nie jakiejś klasycznej tylko taka jaka teraz się tworzy i powiedziała ty świetnie śpiewasz innego dnia  pójdziesz do mam talent czy do innego tak powiedziała bo grasz na pianinie i do tego świetnie śpiewasz . Co mam to marnować wszyscy mówią że fajnie liczą się ci na których ci zależy a nie ci którzy ci tylko szkodzą.

Mam nadzieję, że post się podobał do zobaczenia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz