piątek, 3 stycznia 2014

100 pytań o mnie

1. Jak masz na imię?
Adrianna, Maria
2. Jak chciałabyś mieć na imię?

Sylwia
3. Dlaczego masz taki a nie inny nick na facebooku

jaki znowu nick?
4. W jakim województwie mieszkasz?

Lubuskim ciepło.....
5. Góry czy morze?

nie umiem się zdecydować6. Jeśli góry/ morze to czemu?
góry bo lubię wspinaczki i często tam morzna wygrać za spiewanie darmowy obiad nie raz już wygrałam :)
7. Jaki masz kolor włosów?

brąz

8. Jaki masz kolor oczu?

zieleń ( 2% ludzi ma zielony na całym świecie)
  
9. Czy lubisz swój wygląd?

jest spoko gdyby nie włosy które się falują a ja nie lubię prostować

10. Pies czy kot?

pies

11. Jeśli pies/kot to dlaczego?

pies bo mój brat chciał

12. Pierwsza piosenka o której pomyślałaś.

Sylwia Grzeszczak małe rzeczy

13. Jak wyglądają Twoje paznokcie w tym momencie?

normalnie 

14. Dlaczego założyłaś swój blog?

bo gdy się nudzę to piszę

15. Kim się inspirujesz?

zależy w czym muzyką Sylwia Grzeszczak modą ma swój własny styl ale też i Sylwią a życiem sobą i tym co mnie prowadzi same z siebie

16. Ulubione ubranie.

zamówiłam na allegro

17. Czy popełniłaś kiedyś jakiś okropny błąd w swoim życiu?

tak...

18. Czy czegoś żałujesz?

tak.....

19. Ulubione 3 filmy (spośród ulubionych)?

Ósmo klasiści nie płaczą
avatar
hobbit

20. Trzy ulubione piosenki.

Sylwia Grzeszczak małe rzeczy
Sylwia Grzeszczak księżniczka
Sylwia Grzeszczak flirt


21. Czy wiesz co to jest trainspotting? 

nie

22. Czego boisz się najbardziej?

samotnej śmierci

23. Co wymieniłabyś w swoim wyglądzie?

włosy!!! na ciemny i proste, że się zakręcić nie da!!!

24. Co uważasz za swój największy atut urody?

OCZY

25. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

czarny

26. Wolisz pisać na papierze w kratkę, czy w linię?

kratkę

27. Czy byłaś kiedyś za granicą? Jak tak to gdzie? 

Niemczech

28. Czy masz zwierzęta? Jakie? Imiona?

Pies- Rex
29. Masz coś śmiesznego w swoim pokoju co zawsze chowasz gdy ktoś do cb przychodzi?
Tak zdjęcie z moim bratem w wannie

30. Czy wierzysz w przeznaczenie?
tak se...
31. Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?

jak walnęłam mojego brata łopatką w piaskownicy i poleciał do mojej mamy że głowa mu pęka

32. Czy posiadasz cechę charakteru, której nienawidzisz w sobie?

nie miła dla nie miłych
33. Jaki jest Twój ulubiony aktor i aktorka?
nie mam
34. Czy napisałaś kiedyś wiersz?
ile razy OHO!!!
35. Czy potrafisz śpiewać?

hym... chyba

36. Twoje hobby, pasja.
śpiew granie na pianinie i troszkę szkicowanie
37. Ulubiona liczba.
16
38. Czy farbowałaś kiedyś włosy?

bibułą

39. Czy jesteś w związku?
nie za młoda XDDD
40. Jak w dwóch słowach opisałabyś siebie?

41. Czy nadużywasz jakiegoś słowa?
WOW
42. Boisz się klownów?
nieeeeeee
43. Kim chciałaś zostać w przyszłości, będąc dzieckiem?
piosenkarką
44. Ulubiony kolor z dzieciństwa.
różowy
45. Ulubiona książka.hmmm.... nie mam chyba
46. Czy przed Tobą znajduje się coś czerwonego? Jeśli tak - co? 
tak stara szczotka O_0
47. Czy masz na sobie coś srebrnego? Jeśli tak - co?
nie
48. Sieć, w której masz telefon.
Play
49. Czy mieszkasz sama?
Nie
50. Znalazłaś 50 zł na ulicy, na co je wydasz?
na koszulkę czy spodnie
51. Sukienka czy spódnica?
sukienka
52. Spodnie czy spódnica?
spodnie
53. Co sądzisz o anoreksji?
okropna choroba
54. Czy kiedyś komuś pomogłaś?
tak
55. Czy masz lęk wysokości?
średnio chyba że się przyzwyczaję na moim balkonie na przykład
56. Czy znalazłaś się kiedyś w sytuacji, w której nie mogłaś wydusić z siebie ani słowa? Jeśli tak to w jakiej?

nie
57. Jaka liczba dominuje w Twoim numerze telefonu? 

7 tylko dwa razy58. Z jakiego urządzenia teraz korzystasz? (laptop, komputer, tablet)
komputer
59. Ideał faceta (każda z nas jakiś ma lub miała)
o kurcze nie wiem
60. Co znajduje się po Twojej prawej stronie?
myszka :p
61. Jakie kolory masz na sobie?
biały, różowy, zielony, ciemny zielony, fioletowy, ciemny różowy, niebieski, żółty (szlafrok w serduszka jest różnokolorowy :p)
62. Czy palisz papierosy?
nie
63. Brunetki czy blondynki?
brunetki
64. Ulubione państwo.
nie mam
65. Słowo, którego znaczenie zapominasz do teraz?
 no nie pamiętam
66. Czy miałaś kiedyś gips np. na nodze? Jak tak - na czym?
obecnie na prawej nodze
67. Imię osoby, która pierwsza przyszła Ci na myśl?
Sylwia
68. Podaj dowolne słowo związane z modą.
tipsy
69. Słodzisz herbatę?

2 łyżeczki
70. Ulubiony owoc.
jabłko
71. Ulubione warzywo.
brokóły
72. Ulubiony napój.
woda
73. Ulubiona potrawa.
sałatka

74. Gdzie spędzasz sylwestra?
w domu
75. Czy w Twoim pokoju znajduje się ramka ze zdjęciem?  Czyim?
tak dużo ramek jestem tam ja zdjęcie z moich urodzin (3)

Sylwii Grzeszczak, z moim jestem jego ciocią i z wycieczki
76. Kolor ścian w pomieszczeniu w którym się znajdujesz.

jasny róż
77. O której kładziesz się spać?
w wolne około 3
78. Czy boisz się myszy?
nie;p 
79. Coś obrzydliwego
tasiemiec- ha to mi pierwsze wpadło do głowy;p
80. Piosenka, jakiej teraz słuchasz
Sylwia Grzeszczak pożyczony
81. Czy byłabyś w stanie oddać za kogoś życie? Szczerze?
jeśli ktoś kto jest dla mnie najważniejszy na Świecie to tak
82. Jakie kolory przeważają w Twojej garderobie?
Czarny
83. Najfajniejsze wspomnienie z Wakacji.
Świnie rozbiły szybę mojemu wujkowi w domku
84. Jaka jest Twoja ulubiona data? Uzasadnij.

23.listopad urodziny :p85. Ulubiony dzień w tygodniu.
piątek nauka na pianinie i zero nauki po szkole
86. Ulubiona pora roku.
lato ciepło ahh... jak gorąco.....
87. Ulubiona strona internetowa.
Facebook.com/OFC.sylwia.grzeszczak
89. Czego ostatnio szukałaś w google.pl?
tych pytań
90. Czy masz konto na facebooku?
tak
91. Wolisz pisać czarnym czy niebieskim długopisem?
Zalezy jaki mam ;p albo jaki komu ukradnę;p
92. Dlaczego bierzesz udział w tej zabawie?
Ciekawska jestem ;D i fajna zabawa ;d
93. Twoje motto.
Można odejść od swoich bliskich, zaakceptować koniec istnienia, można pożegnać się z życiem, ale najciężej jest się pożegnać z muzyką - Stefan Żeromski  
94. Twój ulubiony cytat z piosenki.
Cieszmy się z małych rzeczy bo wzór na szczęście w nich zapisany jest - Sylwia Grzeszczak

95. Co dzisiaj robiłaś?
siedziałam na kompie od 13 do teraz weszłabym wcześniej ale spałam :D
96. Czy wierzysz w Boga?
tak
97. Jaką masz w obecnym momencie fryzurę?
rozczochrana jestem ;D
98. Co ostatnio kupiłaś? (związane z modą)
koszulkę :D
99. Ile czasu mniej więcej zajęło Ci udzielanie odpowiedzi?
1h. :p
100. Czy na wszystkie pytania odpowiedziałaś szczerze??
Da ;D






tak w czasie nudy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz