piątek, 2 maja 2014

|Występ in family city|

 Siemka!

Jak pisze w nagłówku "Występ in family city"
Oznacza: występ w rodzinnym mieście.
Tak to prawda jutro mam wystąpić na scenie z okazji 3 maja no chyba wiecie co się wtedy stało prawda!? Najważniejszy dzień w roku dla Polaków ^^
 Ciesze, się że mogę w tym dniu uczestniczyć. Jak wiecie moją pasją jest głównie śpiewanie.
Co prawda mam wielki stres. Ale dlatego, że idę nocować do koleżanki z dzisiaj na jutro trochę się rozerwę i mam nadzieje, że minie.  Umówiłyśmy się że będziemy max siedzieć do 2 w nocy bo muszę się wyspać przed tym wielkim wydarzeniem. i tak czuje że w domu się prześpię bo gdy u mnie spałyśmy mieliśmy długą wolną przerwę od szkoły. I nie spałyśmy przez całą noc trochę było plotkowania o  książkach filmach i np. obgadywanie dziewczyn heh.
Nie mogę się doczekać jutra tata obiecywał , że mnie nagra więc jeśli nie zapomni to wrzucę wam filmik. Chodź sama nie wiem czy chcę żeby mnie  nagrywano....


Mam nadzieję że post się podobał. Aha i  o mało bym zapomniała chcę zrobić test z włosami. Czyli :
dzień pierwszy: włosy umyte kładę się spać, dzień drugi włosy umyte i wysuszone, dzień trzeci włosy umyte i wysuszone. Zobaczycie różnice od moich naturalnych włosów do takich jakie mam na co dzień ^^  

Hi hi hi hi ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz