poniedziałek, 12 maja 2014

| Przeziębienie |

Dzisiaj nie pisze dużo bo naprawdę źle się czuje. Miałam dać film, no ale niestety  tak wyszło że zarazki mnie dopadły. Jednak zanim wróciłam do domu ze szkoły miałam zajęcia z Plastyki a ja bardzo nie lubię omijać swoich zajęć :'(
Więc na nie poszłam z czego jestem nawet zadowolona, ale do domu wróciłam z mocnym bólem głowy a na dworze są tylko 13 stopni C. Więc troszkę zmarzłam. Oki do sedna, no to tak na plastyce mieliśmy zrobić bukiet kwiatów znaczy namalować go na dużym formacie. Pani postawiła nam dwa wzory czyli na jednym:
- czapka ( koleżanki)
- wazon z falowanym czubkiem
- tło i podłoga do tego czerwona
- kwiaty w wazonie różnokolorowe trudno było uzyskać ich piękną barwę
Drugie za to mniej ja je wybrałam dlaczego?
- niebieskie tło i ziemia
- wazonik prosty łagodny
- kwiatki o trudnej kolorystyce
Wybrałam je dlatego bo uwielbiam kolor zielony i NIEBIESKI.
Więc sądzę, że obraz wyszedł mi ładnie.

Nie mogę się doczekać, aż dam go mamie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz