niedziela, 9 listopada 2014

Ekstra dzień z minusem

Siema!!!
Dawno nie pisałam dla was.
Ale wiecie gimnazjum nauka w ruch już nie zabawa :)
Cieszę się że znajduję jeszcze  czas dla przyjaciół.
Tak, że w sobotę zaczął się długi weekend postanowiłam wyjść na dwór a nie siedzieć przy kompie.
Z byłymi moimi Kolegami zerwałam kontakty mieli na mnie zły wpływ znalazłam nowych przyjaciół kolegę z klasy który jest strasznie nieśmiały i kolegę z klasy mojego brata 3 gim.
Dziś wybrałam się na dwór z Olką moją BFF i dwoma tymi chłopakami :)
Było super poza tym, że Michał strasznie czół się zaniepokojony i był przybity.,...
Byliśmy w lesie w Żubrowie.
 Łaziliśmy po torach po mostach bo oni tam mieszkają a ja z Olką w Sulęcinie.
Cieszę się że ten dzień tak się potoczył.
Jutro pogadam z Michałem i może się przed nami otworzy.
Cieszę się że mam takich przyjaciół KOCHAM WAS!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz