poniedziałek, 11 sierpnia 2014

moje marzenia

No właśnie moje marzenia?
chyba wszyscy co czytają bloga o tym wiedzą :)
Marze o  byciu piosenkarką oczywiście która gra na pianinie nie na darmo się uczę śpiewać i grać :)
Jak to się we mnie narodziło?
tak po prostu, nie było wskazanej daty do tego. Jako mała dziewczynka kochałam śpiewać piosenki dziecięce. Aż pojawiła się okazja żebym mogła zaśpiewać w duecie w wieku 6 lat w moim przedszkolu, Na zakończenie przedszkola. nie brałam jeszcze lekcji co do śpiewania ale powoli interesowałam się bardziej muzyką. na początku pierwsze klasy zaczęłam naukę gry na pianinie. Również zaczęłam śpiewać w chórze kościelnym dla dzieci. Po roku zakończyło to się i wzięli jakieś staruszki. Po kilku latach zaczęłam śpiewać sama do mikrofonu w kościele w wieku 11 lat. w wieku 12 lat gdy poszłam do 5 klasy zaczęłam naukę śpiewania i do tego czasu się uczę i jestem zadowolona bo wiem że robię postępy.

I tak to wygląda :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz