niedziela, 29 grudnia 2013

Zdjęcia w zimę ach jak ciepło....

Dzisiaj wraz z moją przyjaciółką przeszliśmy sobie duży kawałek drogi.
Mieliśmy ze sobą aparaty :)
Którymi robiliśmy sobie zdjęcia :*
Na zdjęciach jestem  na krótki rękawek musiałam tak stać i (pozować) z 5 minut.
Brrr... Jak zimno
śniegu w moim mieście nie ma :(
Było dzisiaj +5 a raz było nawet +12 w słońcu
Było to przepiękne miejsce do zdjęć postanowiliśmy z Olivką, że wrócimy tu na Wiosnę, Wiosnę tak zwaną żeby nie było śniegu bo wygląda, na to że w lutym będzie padać śnieg he he....
Jak wiecie Interesuję się również modą nie tylko muzyką, ale za modą nie lace jakoś specjalnie tak powiem.
Było śmiesznie wracając:
Idziemy sobie z powrotem do domu, a tu nagle dzwoni  moja mama i jest taki dźwięk:
Adrianka! Adrianka! Odbierz! Szybko! Bo jak nie odbierzesz to aaaaaaaaa.....
Te aaaaaa..... było takie jakby skaczące niestety nie mogę dodać dźwięku na bloga jak do dokładnie brzmiało.
Przez całą drogę się śmialiśmy z tego dźwięku XD



było troszkę zdjęć razem...  






 Były też i gdzie byłam sama....


 Niektóre były troszkę zwariowane....






 a to niżej to moje ulubione






 krótki spacerek był 






a to już w domciu <3



1 komentarz:

  1. Super zdjęcia *.* Zapraszam do mnie http://world-girls1.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń